Hangbenen

Sta op één been op een krukje of een andere stabiele steun, de schouders goed ontspannen, de blik naar voren gericht en de rug goed recht.

Zwaai je andere been naar voren en naar achteren (in een slingerbeweging), zonder je bovenlichaam te bewegen.

Houd je rug goed recht, je buikspieren gespannen en je blik recht naar voren. Richt je blik indien nodig op een vast punt (een tafel, meubel enz.) om makkelijker het evenwicht te bewaren.

Herhaal de oefening tien keer aan elke kant.

Met deze oefening ontspan je jouw heupgewricht, vooral wanneer je lang neergezeten of rechtgestaan hebt.

Sta op één been op een krukje of een andere stabiele steun, de schouders goed ontspannen, de blik naar voren gericht en de rug goed recht.

Zwaai uw andere been naar voren en naar achteren (in een slingerbeweging), zonder uw bovenlichaam te bewegen. Houd uw rug goed recht, uw buikspieren gespannen en uw blik recht naar voren. Richt uw blik indien nodig op een vast punt (een tafel, meubel enz.) om makkelijker het evenwicht te bewaren.

Zwaai uw andere been naar voren en naar achteren (in een slingerbeweging), zonder uw bovenlichaam te bewegen. Houd uw rug goed recht, uw buikspieren gespannen en uw blik recht naar voren. Richt uw blik indien nodig op een vast punt (een tafel, meubel enz.) om makkelijker het evenwicht te bewaren.

Zwaai uw andere been naar voren en naar achteren (in een slingerbeweging), zonder uw bovenlichaam te bewegen. Houd uw rug goed recht, uw buikspieren gespannen en uw blik recht naar voren. Richt uw blik indien nodig op een vast punt (een tafel, meubel enz.) om makkelijker het evenwicht te bewaren.

Zwaai uw andere been naar voren en naar achteren (in een slingerbeweging), zonder uw bovenlichaam te bewegen. Houd uw rug goed recht, uw buikspieren gespannen en uw blik recht naar voren. Richt uw blik indien nodig op een vast punt (een tafel, meubel enz.) om makkelijker het evenwicht te bewaren.

© 2019 EG N.V. - Divisie Consumer Care. All right reserved. | Disclaimer | Powered by Crystal Digit