Squats

Sta rechtop voor een stoel, de heupen, knieën en voeten op één lijn onder de heupen en de armen los langs het lichaam.

Buig de knieën terwijl je jouw billen naar achteren steekt (alsof je gaat zitten) en je bovenlichaam licht naar voren helt.

Span je buikspieren en billen op en blijf recht naar voren kijken.

Hef tegelijk je armen op tot ze evenwijdig zijn met de grond. Keer terug naar je beginpositie en doe de oefening opnieuw.

Doe drie reeksen van tien oefeningen, met telkens een minuut pauze ertussen.

Met deze oefening verstevig je jouw quadriceps, hamstrings (achterdijbeenspieren) en billen, train je jouw buik- en rugspieren, en oefen je jouw evenwicht en coördinatie.

Debout devant une chaise, les hanches, genoux, pieds alignés dans l’axe de la hanche et les bras le long du corps.

Buig de knieën terwijl je jouw billen naar achteren steekt (alsof je gaat zitten) en uw bovenlichaam licht naar voren helt. Span uw buikspieren en billen op en blijf recht naar voren kijken.

Hef tegelijk uw armen op tot ze evenwijdig zijn met de grond. Keer terug naar uw beginpositie en doe de oefening opnieuw.

© 2019 EG N.V. - Divisie Consumer Care. All right reserved. | Disclaimer | Powered by Crystal Digit